lørdag den 11. august 2012

Lige om lidt...

...årh jeg glæder mig til at skulle igang igen. Til at få en hverdag med fast indhold og ikke "bare" den slags indhold man finder på hen ad vejen for ikke at dø af kedsomhed.

 F.eks. har junior og jeg lige passet fjernsy...*host*... kat...for mine forældre. Men jeg kedede mig så bravt, at deres have nu er fin og ordentlig...og så kom jeg vist til at bestille noget maling, og male lidt skur. Desværre var der ikke nok maling, så jeg skal have hentet noget mere. Derfor har jeg kun malet de sider der ikke kan ses fra stuen/terrassen, og så sniger jeg mig derud og maler igen mandag når der er hentet mere maling.

 Jeg elsker, at overraske folk. Gøre ting, der får dem til at smile. Små ting. Ikke, at det er en "lille ting" at male min fars værksted, men altså... ikk´? Det er måske for, at slippe at beskæftige mig med mit eget rod og de utallige opgaver der venter...

Men lige om lidt...så kommer jeg igen ud på den anden side, ud i det der virkelige liv, hvor opgaver og lektielæsning venter. Hvor der er noget der skal bevises. Jeg har en uddannelse der skal klares til topkarakter.

1 kommentar:

Zehntner sagde ...

Det ER faktisk skægt - for du har jo tilsyneladende fuldstændigt styr på andres rod/ting :)

Lærte noget nyt om ADHD her. Troede der var kaos over hele linien...